ІНТЕРВ'Ю З МЕНТОРАМИ

Менторство – це взаємодія, основна мета наставників знаходити підхід до студентів, особливо першокурсників, будувати місточки міцних взаємин і дружньої атмосфери між одногрупниками, налагоджувати діалог між викладачами, деканатом, керівництвом університету та щодня пробуджувати у першокурсників бажання розвиватися. Героїнею цього матеріалу стала Дарина Шандрук – студентка четвертого курсу медичного факультету Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського, одна з яскравих лідерок проєкту «Ментори».

Читай далі:

Проєкт «Ментори» – це шанс для першокурсників зрозуміти світ вищого навчального закладу не збоку, а зсередини, де найважливішими аспектами є знання, які вони здобувають у виші, високий професійний рівень, кар’єрний розвиток. Без допомоги й моральної підтримки студентам-початківцям важко ефективно виконувати всі завдання одночасно. Cаме тоді розпочинають свою роботу та допомагають ментори. Для того, щоб стати наставниками, треба мати велике бажання і трішки вільного часу й у вас все вдасться. Будьте справжніми, вільними, творчими, високо моральними та мудрими друзями для ваших підопічних. Сьогодні ми спілкуємося з менторкою, студенткою другого курсу медичного факультету ТНМУ, яка є яскравим прикладом для наслідування, впевненою, завзятою та щирою – Валерією Благуляк.

Читай далі:

Проєкт «Ментори» – це той магніт, який притягує активних, цікавих та небайдужих студентів, аби розвивати українське суспільство, один одного та самих себе. Сьогодні про свій досвід розповідає Катерина Дзюба – цікава, гомінка, імпульсивна, неординарна й надзвичайно позитивна студентка п’ятого курсу медичного факультету Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського. Вона є наставницею проєкту, яка окреслює разом зі студентами цілі, ставить запитання й допомагає знайти відповіді.

Читай далі:

Проєкт «Ментори» Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського допомагає студентам дізнатися про типові помилки, яких можна уникнути на своєму шляху, покращити самоорганізованість завдяки зустрічам з наставниками-старшокурсниками, що передбачає обмін новинами про успіхи чи невдачі, дає можливість поділитися цінним досвідом з тими, хто цього потребує. Ми поспілкувалися з Марією Семерез, менторкою, студенткою третього курсу медичного факультету ТНМУ, про мрії, прагнення, важливість професії та співпрацю з іноземними студентами.

Читай далі:

Завдяки проєкту «Ментори» у Тернопільському національному медичному університеті імені І.Горбачевського старшокурсники отримують можливість розвиватися через щире прагнення сприяти розвитку іншої людини. Першокурсники, натомість, які тільки розпочинають новий етап у житті – навчання, потребують поряд друга, наставника, який допоможе впоратись зі складнощами. Це і є обов’язками менторів, адже вони вже набагато більше знають про професію медика, яку обрали студенти, можуть розповісти про її потенціал і дати індивідуальні поради, як розвиватися в обраному напрямі. Сьогодні ділиться своїми думками та враженнями від проєкту наполеглива та завзята Катерина Симко, студентка третього курсу медичного факультету ТНМУ, менторка.

Читай далі:

Проєкт «Ментори» – це можливість структурувати власний досвід і знання, зрозуміти свої сильні сторони і заповнити власні прогалини. Ми найкраще вчимося самі, коли навчаємо інших, і менторство – гарний спосіб зрозуміти, що нам добре відомо, а що краще повторити, додатково вивчити, розібратися. Справжній, щирий і відвертий – Дмитро Камінський, студент четвертого курсу медичного факультету ТНМУ, ментор, він знає і пройшов той шлях, на який стають першокурсники. Найголовніше завдання для нього – мотивувати студентів до постійного розвитку та самовдосконалення. Ментор, який підкаже, де найбільші перешкоди, як до них підготуватися і пройти цю дорогу найефективніше.

Читай далі:

Менторство у Тернопільському національному медичному університеті – це програма розвитку лідерського й професійного потенціалу для першокурсників і наставників через спілкування та співпрацю. Ні для кого вже не секрет, що практика наставництва діє по всьому світу в різних форматах та дає хороший результат, одна з цілей такої співпраці – допомога у студентській соціалізації та покращення навчальних показників студента. Сьогодні ми запитаємо в Іллі Францева, ментора, студента 4 курсу медичного факультету Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського, чи відразу вдається знайти спільну мову з першокурсниками.

Читай далі:

Коли людина чогось досягнула у певній галузі, їй завжди хочеться поділитися своїми знаннями з іншими, це закладено в нас на інстинктивному рівні. Людство з покоління в покоління передає свій досвід, і проєкт «Ментори» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Горбачевського – це досить органічна форма стати порадником, другом, наставником. Серед когорти менторів ТНМУ є цікаві, неординарні, завзяті, наполегливі, кмітливі, щирі, самобутні, допитливі, сердечні. Вирізняється серед студентів своєю стійкістю та відповідальністю Оксана Панич, менторка, студентка 4 курсу медичного факультету ТНМУ.

Читай далі:

Проєкту «Ментори», який уже декілька років успішно реалізовується у Тернопільському національному медичному університеті імені І.Горбачевського, вдалося створити атмосферу довіри – наставники відкрито діляться думками та ідеями, що вельми підсилює результативність взаємодії з першокурсниками (менті). Цілеспрямована й активна Ірина Щіпська, студентка четвертого курсу медичного факультету ТНМУ, менторка, що забезпечує підтримку отримання нових знань, розвитку та взаємодії студентів. Вона використовує свій досвід, щоб забезпечити необхідною та корисною інформацією першокурсників. Ірина дає можливість підопічним проговорювати свої думки й сумніви, чути іншу точку зору, підвищувати рівень усвідомленості.

Читай далі:

Перші кроки вчорашнього школяра на стежці вищої школи вимагають від нього не тільки старання та загальної підготовки, але й значних якісних змін. Той, хто не готовий до них, нерідко втрачає навіть бажання здобувати вищу освіту. Саме тому в ТНМУ на цьому нелегкому шляху допомагають першокурсникам – ментори. Сучасне менторство – це наставництво в поєднанні з консультуванням, коучингом, а інколи й елементами психологічної підтримки. Про свій досвід менторки нам сьогодні розкаже Владислава Остапчук (Шідловська), студентка четвертого курсу медичного факультету ТНМУ. Наставниця, яка поставить насправді важливі (найчастіше) і складні питання, про які ще не думають першокурсники через відсутність досвіду, вона допоможе уникнути типових помилок, буде успішним прикладом та підтримкою.

Читай далі:

Початок навчання у закладі вищої освіти – це новий життєвий етап, який одночасно і лякає, і надихає, студенти відчувають цілу гаму емоцій: від душевного підйому до страху. Проєкт «Ментори» Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського – двосторонній процес. Обов’язково знайдуться ті, для кого знання і досвід наставників будуть безцінними, поради – важливими, а завзяті й активні першокурсники задають напрямок розвитку співпраці, ментор може лише скорегувати його або показати, що існують інші дороги до бажаного результату, можливо легші, можливо – цікавіші. Потрібно вміти не тільки брати, але й віддавати.Сьогодні про позитивні результати роботи та досягнення студентів розкаже невтомний, ініціативний та наполегливий Дмитро Коваль, ментор, студент 3 курсу медичного факультету ТНМУ.

Читай далі:

Вчитель, порадник, друг, наставник, психолог – ще багато слів можна підібрати для того, щоб описати всю відповідальність та важливість ментора, студента, який присвячує першокурсникам свій час, знання та сили в проєкті «Ментори» Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського. Ми розповімо, як Марта Струк, студентка другого курсу медичного факультету, менторка ТНМУ, тримає зв’язок зі студентами під час дистанційного навчання, розповідає про власний досвід адаптації в університеті, допомагає окреслити власні цілі підопічним.

Читай далі:

Розширювати власні кордони простіше, коли наставники поруч. Проєкт Тернопільського національного медичного університету імені І.Горбачевського «Ментори» дарує нові знайомства, надихає на нові звершення й наповнює відчуттям, що ти не один у цьому світі. Професіоналізм, послідовність і щирість менторів ТНМУ в роботі зі студентами – заспокоює, вони потрапляють під віддану опіку старшокурсників. Наша сьогоднішня героїня – Христина Козак, студентка шостого курсу медичного факультету, яка вміє найкращим чином розкривати потенціал першокурсників, надихає на плідне навчання, заохочує до активного життя у стінах університету та поза ним.

Читай далі:

У Тернопільському національному медичному університеті імені І.Горбачевського проєкт «Ментор» допомагає першокурсникам визначити свої сильні та слабкі сторони, підготуватися до навчального процесу, зрозуміти специфіку дистанційного навчання. Студенти старших курсів мотивують та надихають на плідну працю, рекомендують навчальні матеріали, діляться досвідом, їхні поради можуть зрушити з місця чи виокремити помилки або нові можливості, які до цього не були помітними. Ми запитали в Романа Коробка, студента третього курсу стоматологічного факультету, чи одразу вдається знайти спільну мову з першокурсниками, з якими проблемами зіштовхуються, чи прислухаються до нього підопічні?

Читай далі:

Менторство в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Горбачевського – це універсальна технологія передачі життєвого, особистісного й професійного досвіду, формування навичок та компетенції у студентів першого курсу. Ментори зі щирим бажанням допомогти ознайомлюють підопічних зі стилем життя та університетськими правилами. Вони розказують про творчі та волонтерські проєкти, підтримують й відповідають на запитання. «Менторство, особисто для мене, – це велика можливість нових знань, знайомств та розвитку, самовдосконалення», – розповідає Захар Онищук, студент п’ятого курсу медичного факультету.

Читай далі: